آوینآوین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آوین تیموری

نظرات (5)

مامان سویل و اراز
2 فروردین 93 1:04
سلام دوست گلم عیدتون مبارک اگه راضی باشین میخوام عکس سفره هفت سین دوستامو وبلاگ اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها بذارم خبرم کنید
مامان فهیمه و بابا هادی
پاسخ
سلام عید شما هم به مبارکی و خوشی.اشکال نداره بذارین.مرسی
مامان سویل و اراز
2 فروردین 93 20:43
دست عزیز عکس سفره هفت سینتونو گذاشتم ممنون از محبتتون
مامان فهیمه و بابا هادی
پاسخ
خواهش میکنم.چه وبلاگ خوب و جالبی دارین.
خاله فاطمه
3 فروردین 93 12:50
خاله جون عیدت مبارک ایشالله سال خوبی پیش مامانی و بابایی داشته باشی گلم
مامان فهیمه و بابا هادی
پاسخ
مرسی خاله جون.عیدشماهم مبارک
رامتین
6 فروردین 93 21:06
من تو رو کجای دلم جاکنم ، عروسک عیدت مبارک باشه ، زندگییییییییییییییییییییی عاشقتمممممممممممممممممممم
مامان فهیمه و بابا هادی
پاسخ
عید شما هم مبارک عمه جون
خاله زهرا
15 فروردین 93 11:57
آوین جون دیروز رفتی خونه تون چقدر زود دلم برات تنگ شد جونم
مامان فهیمه و بابا هادی
پاسخ
منم دلم واست تنگ شده خاله جون